Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Νέο Update (v 1.2.0)

Καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τα καλά σας λόγια και για τις θετικές κριτικές στο Google Play (10/10 κριτικές - 5 αστέρια!). Παρά τα θετικά σχόλια τα οποία έχω αποκομίσει από την εφαρμογή, δεν επαναπαύομαι και προσπαθώ να προσθέσω ότι παραπάνω υπάρχει διαθέσιμο. Σκοπός μου είναι να κάνω την εφαρμογή έναν αναπόσπαστο εργαλείο για το φοιτητή του ΤΠΤ. Στο νέο update (v 1.2.0) έχω προσθέσει τα εξής:


v 1.2.0(06-07-2012)

Αλλαγές στις "Ανακοινώσεις"
- Αλλαγή εμφάνισης της ημερομηνίας στις ανακοινώσεις
- Εμφάνιση εικονιδίου όταν υπάρχει συνημμένο αρχείο
- Χωρισμός λίστας προβολής καθηγητών σε μόνιμους και συνεργάτες
- Προσθήκη λίστας πρόσβασης στις ανακοινώσεις όλων των καθηγητών, μέσω του τίτλου
- Αφαίρεση κ.Καραπούλιου από τις λίστες

Αλλαγές στα "Μαθήματα"
- Προσθήκη ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου
- Προσθήκη προγράμματος εξεταστικής Σεπτεμβρίου

Bug Fixes
- Διόρθωση εμφάνισης εικονιδίων του 7ου εξαμήνου στα μαθήματα
- Διόρθωση εικονιδίου ανάλυσης ldpi (kudos to forfolias)


 Όσον αφορά τις αλλαγές στις ανακοινώσεις, πιστεύω ότι οι συγκεκριμένες προσθήκες ήταν απαραίτητες, και περιμένω τις απόψεις σας για το αν σας βολεύει ο διαχωρισμός τις λίστας των καθηγητών στις ανακοινώσεις.


Σχέδια για μελλοντικές προσθήκες υπάρχουν αρκετά, αλλά όλα θέλουν τον χρόνο τους για δοκιμές. Στο επόμενο update της εφαρμογής θα προστεθεί η δυνατότητα προβολής του φακέλου των ληφθέντων αρχείων, μέσα από την εφαρμογή ή από κάποιον file manager. Επίσης επειδή αρκετοί μου το ζήτησαν, δοκιμάζω λύσις για προσθήκη του ημερολογίου συμβάντων του τμήματος στην εφαρμογή! Η ιστοσελίδα του τμήματος έχει διαθέσιμο ένα url για προσθήκη του ημερολογίου του τμήματος στο Google Calendar, και προβολή των συμβάντων από εκεί. Προσανατολίζομαι λοιπόν να δώσω τη δυνατότητα ενσωμάτωσης του url στο ημερολόγιο google του χρήστη. Προς το παρόν η ενσωμάτωση ξεχωριστού ημερολογίου μέσα στην ίδια την εφαρμογή δεν ειναι εφικτή.

Άλλα updates που έχω στο μυαλό μου, αφορούν την δυνατότητα λήψης των αρχείων *.doc του προγράμματος μαθημάτων και τους προγράμματος της εξεταστικής, μέσω ανάρτησης αυτών στο Google Drive. Μου είναι πολύ πιο εύκολο έτσι από το να παρακολουθώ το site του τμήματος και να αλλάζω τα link κάθε φορά. Αντί αυτού θα τα ανεβάζω εγώ στο Drive και θα παρέχω link για αποθήκευση τοπικά. Φυσικά θα συνεχίσω να ενημερώνω τις εικόνες που έχω για offline προβολή των προγραμμάτων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου