Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Beta Testing!



      Μετά από αρκετές δυσκολίες κατά την ανάπτυξη ξεκινάει η beta testing φάση της εφαρμογής! Η αρχική μου πρόθεση ήταν να την βγάλω απευθείας στο Google Play για να υπάρχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή συσκευών και feedback, αλλά μέχρι να πάρω το επίσημο οκ η εφαρμογή δεν θα γίνει published. Αντ' αυτού όποιος θέλει μπορεί να την προμηθευτεί απευθείας από εμένα από ένα λινκ που θα διαθέσω για να την δοκιμάσει και να μου πει τη γνώμη του.
      Αυτή η έκδοση της εφαρμογής θα είναι η τελική (εκτός από κάποια tweaks) μέχρι το πέρας της πτυχιακής εργασίας και αργότερα θα προστεθούν επιπλέον δυνατότητες. Όποιος θέλει να συμετάσχει στη φάση του beta testing ας μου στείλει ένα μειλ στο nikos.pard@gmail.com με θέμα "Beta Testing" για να του δώσω το λινκ με την εφαρμογή.Επίσης καλό θα ήταν στο μειλ να μου λέγατε και σε τι συσκευή θα βάλετε την εφαρμογή.Ας αρχίσει το Beta Testing! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου